søndag 1. desember 2019

Teachmeet og kulturskole på Settdagene

Teachmeet 27 november 2019 på Settdagene
Teachmeet er et arrangement hvor lærere og andre i skolen kan få være stjerna. Presentere et tema de brenner for. NKUL har hatt dette i flere år og er blitt en enorm suksess. Det ønsker også Settdagene.

Derfor hadde de et arrangement etter konferansen på onsdag. Gratis bong til alle som kom et forventningsfult skolepublikum.

Man kunne melde inn forslag til foredrag på forhånd. Så trekker man hvem som får bidra. Det er ofte nervepirrende og ganske artig: Blir du trukket ut?

Siden ingen på Settdagene tenker på kulturskoler meldte jeg inn et prosjekt jeg ledet for Gausdal kulturskole.

Og første mann som startet denne kvelden på Sett ble meg. Så der står jeg og skal fortelle om norske kulturskoler og et digitalt prosjekt vi gjorde i Gausdal.

Sharing is caring. Håper dere setter pris på det. Her er en solid beskrivelse av hvordan en slik konsert kan gjennomføres.





Og her er selve presentasjonen jeg brukte. Der finner dere også filmen som oppsummerer prosjekt vi hadde i Gausdal. Det er bare å ta kontakt med meg om dere tenker at dette kunne vært noe for din kulturskole.



Og her er filmen vi lagde i Gausdal.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvordan lytter vi på de unge?

Vi vil forstå - og vite mer. Over 30.000 barn har gitt oss sine svar. Hvordan lytter vi? Gode spørsmål utformes best ved å lytte. Lytte p...